Jumaat, 5 November 2010

segalanya bermula di disini

        Selama 4tahun aku disini, banyak yang aku belajar.. bermulanya disini aku belajar erti persahabatan. bermulanya disini aku belajar erti kasih sayang, bermulanya disini aku belajar erti perngorbanan..Pengorbanan pada diri sendiri dan pada kedua ibu bapa aku.. pengorbanan kecil yang aku buat adalah pengorbanan pada cinta ku pada seorang lelaki. lelaki yang banyak mengajar aku tetang erti cinta dan erti hidup.

        Segalanya bermula disini, selama 4 tahun aku disini, aku ingin mencapai cita-citaku sebagai seorang guru.. cita2ku sebagi seorang insan yang cemerlang.. cemerlang didunia dan akhirat. alhamdulillah selama aku disini aku kenali dirimu.. 7 kemahiran insaniah insyaAllah telah ku temui.

bersambung...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan